Obchodní podmínky


1. KONTAKTNÍ ÚDAJE

Provozovatel: Fit way s.r.o.
Kontaktní a fakturační adresa: Řešovská 492/12, 181 00 Praha 8
Telefon: +420 608 753 734
Email: info@nessisport.cz


IČ: 02975874

DIČ: CZ02975874

zapsán u městského soudu v Praze pod spisovou značkou C 225706 

 

Prodávající se zavazuje na písemnou nebo elektronickou korespondenci ze strany kupujícího reagovat neprodleně, nejpozději ve lhůtě dvou pracovních dnů.

 

 

2. INFORMACE

 

Informace o zboží a ceně uváděné prodávajícím jsou závazné s výjimkou zjevné chyby. Ceny jsou prezentovány včetně všech daní (např. DPH) a poplatků, kromě nákladů na doručení zboží.

 

Internetový obchod je zaměřen na maloobchodní prodej a koncové zákazníky. V případě zájmu o velkoobchodní spolupráci nás kontaktujte na e-mailu: radka.neubertova@fitin.cz

 

Zboží je možné uhradit následujícími způsoby:

 

v hotovosti (na dobírku) při převzetí zásilky - hotovost přebírá od zákazníka dopravce (GLS, Česká pošta nebo vybraná pobočka Zásilkovny)
bankovním převodem - zákazník uhradí částku převodním příkazem na účet:
2100590940/2010 FIO Banka - pro Českou republiku
2800590941/2010 FIO Banka - pro Slovenskou republiku Doporučujeme vyčkat na výzvu prodejce k platbě. Teprve po připsání částky je zboží expedováno.
Předem pomocí on-line platby v systému ComGate Payments, a.s.

 


Zboží zůstává do úplného zaplacení majetkem prodávajícího. Pokud zákazník zvolí platbu bankovním převodem nebo jiným způsobem předem, zboží odesíláme až po připsání příslušné částky na náš účet. Při zasílání zboží mimo ČR a SR požadujeme uhradit zboží a poštovné bezhotovostním převodem nebo platební kartou.
Ve slovenské části e-shopu jsou ceny v měně EURO. Tato cena je pouze orientační a představuje maximální částku, která Vám bude účtována. V pokladně je zobrazena i cena v měně Kč, která je směrodatná pro výpočet ceny v případě platby v měně Euro. Pro výpočet bude vždy použít kurz ČNB v den odeslání objednávky. V případě platby kartou určuje kurz Vaše banka.

 

Přijetí nabídky s dodatkem nebo odchylkou není přijetím nabídky. Potvrzení obsahu smlouvy uzavřené v jiné než písemné formě, které vykazuje odchylky od skutečně ujednaného obsahu smlouvy, nemá právní účinky. Převzetí nevyžádaného plnění ze strany kupujícího neznamená přijetí nabídky.
Fotografie uvedené na stránkách obchodu odpovídají prodávanému zboží.

 

 

3. Možnosti platby

V našem eshopu si  můžete vybrat různé způsoby jak za zboží zaplatit.

a) Dobírka - platba, při které zaplatíte až kurýrovi při doručení zboží. Tato služba je zpoplatněna samotnou zásilkovou službou. Objednávku odesíláme ihned po zaevidování a zabalení objednávky.

b) Bankovní převod - Po objednávce vám dorazí  informace s číslem účtu, na který převedete finanční prostředky za objednávku. Po připsání peněz na náš účet vám zboží odešleme.

c) Online platby

Online platby pro nás zajišťuje platební brána ComGate. Poskytovatel služby, společnost ComGate Payments, a.s., je licencovaná Platební instituce působící pod dohledem České národní banky. Platby probíhající skrze platební bránu jsou plně zabezpečeny a veškeré informace jsou šifrovány.

Platba kartou

Nejrychlejší způsob zaplacení online. Do rozhraní platební brány ComGate zadáte číslo karty, datum platnosti a CVC kód – tři čísla, která najdete v podpisovém proužku na zadní straně karty. Vše je zabezpečeno standardem 3D Secure, a tak budete nejspíš požádáni o zadání číselného kódu, který obdržíte SMSkou od své banky.

 

Platba bankovním převodem

Okamžitá platba prostřednictvím internetového bankovnictví. Platební brána ComGate vás přesměruje do vašeho internetového bankovnictví, kam se přihlásíte jako obvykle a zde potvrdíte už připravený platební příkaz. 

comgate-banky-sk
 

Po dokončení platby budete přesměrováni zpět do obchodu. Platba je potvrzena okamžitě, budeme bez odkladu pokračovat v realizaci objednávky.

Kontakty

ComGate Payments, a.s.
Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové
E-mail: platby-podpora@comgate.cz
Tel:  +420 228 224 267

 

4. DORUČOVÁNÍ ZBOŽÍ

 

Prodávající dodá zboží kupujícímu kompletní, nejpozději do 5 dnů od potvrzení objednávky, pokud u jednotlivého zboží neuvádí jinou lhůtu k dodání. Je-li u zboží uvedeno „skladem“, prodávající zboží obvykle odešle nejpozději do dvou pracovních dnů. O odeslání je zákazník informován z naší strany e-mailem, poté dopravcem formou sms a e-mailem. Kupující je povinen zboží převzít a zaplatit. Kupujícímu se doporučuje, aby si zboží při převzetí co nejdříve překontroloval.

 

Doklady ke zboží, zejména daňový doklad, potvrzení a certifikáty, odešle prodávající kupujícímu ihned po převzetí zboží, nejpozději do dvou dnů od převzetí zboží spotřebitelem.

 

Požádá-li o to kupující, potvrdí mu prodávající v písemné formě, v jakém rozsahu a po jakou dobu trvají jeho povinnosti z vadného plnění a jakým způsobem může kupující práva z nich uplatnit.

 

 

Kupujícímu je zboží dodáno následujícími způsoby:

Česká republika:


GLS - balík pro soukromé osoby i firmy. Dodání je druhý den po odeslání zásilky. Zákazník je informován formou sms zpráv o době dodání.

Zásilkovna - balík pro soukromé osoby i firmy. Dodání je na uvedenou pobočku v objednávce. Budete kontaktování sms zprávou s heslem a uložením na pobočce zásilkovny

Slovenská republika:


GLS - balík pro soukromé osoby i firmy. Dodání je druhý nebo třetí den po odeslání zásilky, dle geografické polohy a adresy doručení. Zákazník je informovám formou sms zpráv o době dodání.

Zásilkovna - balík pro soukromé osoby i firmy. Dodání je na uvedenou pobočku v objednávce. Budete kontaktování sms zprávou s heslem a uložením na pobočce zásilkovny

 

 

 

            Platba předem/ dobírka                Objednávka nad 2500 Kč / 100 €
GLS ČR                 99 Kč / 129 Kč                             zdarma
GLS SK                     4 € / 5 €                             zdarma
Zásilkovna ČR                 60 Kč / 90 Kč                             zdarma
Zásilkovna SK                      3 € / 4 €                             zdarma

 

 

 

Náklady na použití komunikačních prostředků na dálku využitých k uzavření smlouvy si hradí každá strana samostatně v souladu s tarify svých poskytovatelů těchto služeb.

 

Nepřevezme-li kupující zboží v dohodnuté době porušením své povinnosti, je povinen prodávajícímu zaplatit poplatek za uskladnění za každý den prodlení ve výši 10,- Kč, maximálně však 300,- Kč, Prodávající je oprávněn poté, co kupujícího prokazatelně e-mailem upozorní a poskytne mu novou přiměřenou lhůtu pro převzetí, zboží vhodným způsobem prodat. Náklady na uskladnění a náklady marného dodání zboží z důvodu nedostatku součinnosti na straně kupujícího v nezbytně nutné výši je prodejce oprávněn vůči kupujícímu započíst na výtěžek prodeje.

 

 

5. ZRUŠENÍ OBJEDNÁVKY A ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY

 

Kupující může odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží nebo poslední části dodávky, a to bez ohledu na způsob převzetí zboží či provedení platby. Uvedená lhůta je určena k tomu, aby se kupující v přiměřeném rozsahu seznámil s povahou, vlastnostmi a funkčností zboží.

Kupující je oprávněn od smlouvy odstoupit i kdykoliv před dodáním zboží.

Odstoupení od smlouvy kupující prodávajícímu zašle nebo předá ve 14 denní lhůtě. Kupující nemusí uvádět důvod, pro který od smlouvy odstupuje. Pro usnadnění komunikace je vhodné v odstoupení uvést datum nákupu či číslo smlouvy/prodejního dokladu, bankovní spojení a zvolený způsob vrácení zboží.

Prodávající je povinen kupujícímu vrátit částku plně odpovídající ceně zboží a zaplaceným nákladům na jeho dodání do 14 dnů od odstoupení od smlouvy, a to stejným způsobem, jakým platbu od kupujícího přijal. Nabízí-li prodejce v rámci určitého způsobu dodání zboží několik možností, je povinen kupujícímu nahradit nejlevnější z nich. Nejpozději ve stejné lhůtě je kupující povinen prodávajícímu zaslat nebo předat zakoupené zboží. Zboží by mělo být vráceno prodávajícímu (ne na dobírku) kompletní, nejlépe v původním obalu, nesmí jevit známky opotřebení či poškození. Náklady vrácení zboží nese kupující.

Je-li vrácené zboží poškozeno porušením povinností kupujícího, je prodávající oprávněn vůči kupujícímu uplatnit nárok na náhradu snížení hodnoty zboží a započíst jej na vracenou částku.

V případě vrácení zboží Českou poštou prosíme vždy uvádějte na balíku také kontaktní telefon nebo email aby nás česká pošta mohla kontaktovat, protože nám pošta nenechává upozornění o uložení balíků. Abychom tímto předešli jejich vrácení. V případě, že by došlo k vrácení balíku. Kontaktujte nás a balík si následně stáhneme na naše náklady.

V případě vrácení zboží Zásilkovnou prosíme neposílejte na naší adresu, ale na výdejní místo Tabák Traficon Praha 8, Zhořelecká 514/2 nebo Gym Rat Family, Zhořelecká 514/2

Výjimky: Právo na odstoupení od smlouvy nelze uplatnit u smluv na dodání digitálního obsahu, nebyl-li dodán na hmotném nosiči, či u smluv o poskytování služeb, v obou případech za podmínky, že k plnění došlo s předchozím výslovným souhlasem kupujícího před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy; dále u smluv na dodávku služeb nebo zboží (vč. alkoholických nápojů), jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli prodávajícího; u smluv na dodávku zboží upraveného podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu a u smluv na zboží, které podléhá rychlé zkáze, u zboží, které bylo nenávratně smíseno s jiným zbožím, nebo vyňato z uzavřeného obalu a z hygienických důvodů je nelze vrátit; u dodávky zvukových či obrazových nahrávek nebo počítačových programů, porušil-li kupující jejich původní obal; u dodávky novin, časopisů nebo jiných periodik; u smluv o ubytování, dopravě, stravování nebo využití volného času poskytovaných v určeném termínu nebo u smluv uzavíraných na základě veřejné dražby podle zákona upravujícího veřejné dražby.

Vzorový formulář naleznete níže.

 

Prodávající může kupujicímu stornovat objednávku, pokud při jejím uzavření nebyla dodržena pravidla stanovené akce a byl uplatněn slevový kód na úkor technických možností eshopu nebo byla-li cena na eshopu uvedena zjevně a viditelně nesmyslně v porovnání s dalším nabízeným sortimentem.

 

6. ZÁKONNÁ ODPOVĚDNOST PRODÁVAJÍCÍHO (za soulad dodaného zboží s kupní smlouvou a za vady, které se vyskytnou v záruční době)

 

Jakost při převzetí
Pokud má převzaté zboží nedostatky (např. nemá sjednané nebo oprávněně očekávané vlastnosti, nehodí se k obvyklému nebo sjednanému účelu, není kompletní, neodpovídá jeho množství, míra, hmotnost, nebo jakost neodpovídá jiným zákonným, smluvním nebo i předsmluvním parametrům), jedná se o vady zboží, za které prodávající odpovídá.

 

Kupující může u prodávajícího uplatnit nejpozději do dvou let od převzetí zboží podle svého požadavku nárok na bezplatné odstranění vady nebo na přiměřenou slevu z ceny; není-li to povaze vady neúměrné (zejména nelze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu), lze uplatnit požadavek na dodání nové věci bez vad nebo nové součásti bez vad, týká-li se vada pouze této součásti.

 

Není-li oprava nebo výměna zboží možná, na základě odstoupení od smlouvy může kupující požadovat vrácení kupní ceny v plné výši.

 

Během šesti měsíců od převzetí zboží se předpokládá, že vada zboží existovala již při převzetí zboží.

 

Prodávající není povinen nároku kupujícího vyhovět, pokud prokáže, že kupující před převzetím o vadě zboží věděl nebo ji sám způsobil.

 

U použitého zboží prodávající neodpovídá za vady odpovídající míře dosavadního používání nebo opotřebení. U věcí prodávaných za nižší cenu prodávající neodpovídá za vadu, pro kterou byla nižší cena sjednána. Místo práva na výměnu má kupující v těchto případech právo na přiměřenou slevu.

 

Zákonná práva z vad
Prodávající odpovídá za vady vzniklé po převzetí zboží v 24 měsíční záruční době nebo v době použitelnosti uvedené v reklamě, na obalu zboží nebo v připojeném návodu.

 

V této lhůtě může kupující uplatnit reklamaci a podle své volby požadovat u vady, která znamená podstatné porušení smlouvy (bez ohledu na to, jde-li o vadu odstranitelnou či neodstranitelnou):
• odstranění vady dodáním nové věci bez vady nebo dodáním chybějící věci;
• bezplatné odstranění vady opravou;
• přiměřenou slevu z kupní ceny; nebo
• vrácení kupní ceny na základě odstoupení od smlouvy.

 

Podstatné je takové porušení smlouvy, o němž strana porušující smlouvu již při uzavření smlouvy věděla nebo musela vědět, že by druhá strana smlouvu neuzavřela, pokud by toto porušení předvídala.

 

U vady, která znamená nepodstatné porušení smlouvy (bez ohledu na to, jde-li o vadu odstranitelnou či neodstranitelnou), má kupující nárok na odstranění vady anebo přiměřenou slevu z kupní ceny.

 

Vyskytla-li se odstranitelná vada po opravě opakovaně (třetí reklamace pro stejnou závadu nebo čtvrtá pro odlišné závady) nebo má zboží větší počet vad (nejméně tři vady současně), může kupující uplatnit právo na slevu z kupní ceny, výměnu zboží nebo odstoupit od smlouvy.

 

Prodávající neodpovídá za vady vzniklé v důsledku běžného opotřebení nebo nedodržení návodu k použití.

 

 

7. VYŘÍZENÍ REKLAMACE

 

Kupující je povinen uplatnit reklamaci u prodávajícího nebo osoby určené k opravě bez zbytečného odkladu od zjištění nedostatku. Učiní-li tak písemně nebo elektronicky, měl by uvést své kontaktní údaje, popis závady a požadavek na způsob vyřízení reklamace.

 

Vzorový formulář naleznete níže.

 

Kupující je povinen sdělit prodávajícímu, jaké právo si zvolil při oznámení vady, nebo bez zbytečného odkladu po oznámení vady. Změna volby bez souhlasu prodávajícího je možná jen tehdy, žádal-li kupující opravu vady, která se ukáže být neodstranitelná.

 

Nezvolí-li kupující své právo z podstatného porušení smlouvy včas, má práva jako při nepodstatném porušení smlouvy.

 

Kupující je povinen prokázat nákup zboží (nejlépe dokladem o koupi). Lhůta pro vyřízení reklamace běží od předání/doručení zboží prodávajícímu nebo do místa určeného k opravě. Zboží by mělo být při přepravě zabaleno ve vhodném obalu, aby nedošlo k jeho poškození, mělo by být čisté a kompletní.

 

Prodávající je povinen bezodkladně, nejpozději do tří pracovních dnů, rozhodnout o reklamaci, případně o tom, že je k rozhodnutí potřebné odborné posouzení. Informaci o nutnosti odborného posouzení kupujícímu v této lhůtě sdělí. Reklamaci, včetně odstranění vady, prodávající vyřídí bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů od jejího uplatnění, pokud se s kupujícím písemně nedohodnou na delší lhůtě. Po uplynutí této lhůty má kupující stejná práva, jako by se jednalo o podstatné porušení smlouvy.

 

Odmítne-li prodávající odstranit vadu věci, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny nebo odstoupit od smlouvy.

 

Záruka za jakost se prodlužuje o dobu od uplatnění reklamace do jejího vyřízení nebo do doby, kdy byl kupující povinen si věc vyzvednout. Dojde-li k výměně zboží nebo jeho části, uplatní se odpovědnost prodávajícího jako by šlo o koupi nového zboží nebo jeho části.

 

Není-li umožněno sledovat stav vyřízení reklamace on-line, zavazuje se prodávající o vyřízení reklamace kupujícího informovat podle jeho požadavku e mailovou zprávou nebo prostřednictvím SMS.

 

U oprávněné reklamace náleží kupujícímu náhrada účelně vynaložených nákladů.

 

8. OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ

 

Kupující souhlasí s tím, aby poskytnuté osobní údaje byly prodávajícím zpracovávány a uchovávány v souladu se zákonem o ochraně osobních údajů (č. 101/2000 Sb.) za účelem plnění předmětu smlouvy. Kupující má právo být informován, jaké údaje o něm prodávající eviduje, a je oprávněn tyto údaje měnit, případně písemně vyslovit nesouhlas s jejich zpracováváním. Dozor nad ochranou osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů.

 

Prodávající se zavazuje osobní údaje kupujícího neposkytnout jiným třetím subjektům než smluvnímu dopravci za účelem dodání zboží, společnosti Comgate payments a.s, při výběru platební metody Platba kartou nebo rychlý online převod a společnostem Google, Seznam, Incomaker, Facebook, Heureka pro marketingovými účely

 

Prodávající je oprávněn zasílat kupujícímu vlastní obchodní sdělení, na základě objednávky nebo po přihlášení do odběru newsletterů, a to jen do doby, než kupující prodávajícímu sdělí, že zasílání chce ukončit.

 

Toto sdělení kupující může učinit na elektronickou adresu získanou v souvislosti s plněním smlouvy, aniž by mu tím vznikly jakékoliv náklady.

 

 

9. ŘEŠENÍ SPORŮ

 

Vzájemné spory mezi prodávajícím a kupujícím řeší obecné soudy.

 

Kupující se může obrátit s žádostí o radu ohledně svých spotřebitelských práv na dTest, o.p.s. přes www.dtest.cz/poradna či na telefonu 299 149 009.

 

Prodávající se zavazuje usilovat přednostně o mimosoudní řešení sporů s kupujícím, pokud je kupující neodmítne. K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: http://www.coi.cz.

 

Po dobu trvání jednání o mimosoudním urovnání sporu neběží ani nezačnou běžet promlčecí a prekluzivní lhůty podle občanského zákoníku, dokud jedna ze stran sporu výslovně neodmítne v jednání pokračovat.

 

Prodávající se zavazuje v případě souhlasu kupujícího usilovat o naplnění doporučujícího stanoviska dTestu.

 

Dozor nad dodržováním povinností podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění, vykonává Česká obchodní inspekce (www.coi.cz).

 

 

10. OSTATNÍ

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

 

Spotřebitelem se rozumí člověk, který na rozdíl od prodávajícího při uzavírání a plnění smlouvy nejedná v rámci své podnikatelské činnosti ani v rámci samostatného výkonu svého povolání.

 

Ostatní zde neuvedené záležitosti se řídí občanským zákoníkem (č. 89/2012 Sb.), zákonem o ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb.) a dalšími právními předpisy, ve znění pozdějších právních předpisů.

 

Smlouva a otázky související se řídí českým právem.

 

Změny obchodních podmínek v jiné než oboustranně odsouhlasené písemné formě jsou vyloučeny.

 

Tyto obchodní podmínky jsou účinné od 5. října 2017. 

Změna ceny hraniční ceny pro dopravu zdarma. Doplněné 20.3.2018 - pravidly pro stanovení akci a možnost zrušení objednávky prodejcem.

Úpravy společnosti poskytující patbu online, změny v dopravě a informace týkající se vrácení zboží českou poštou 14.5.2020

 

 

 


-----------------------------------VZOR ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY-----------------------------------

V případě vrácení zboží Českou poštou prosíme vždy uvádějte na balíku také kontaktní telefon nebo email aby nás česká pošta mohla kontaktovat, protože nám pošta nenechává upozornění o uložení balíků. Abychom tímto předešli jejich vrácení. 

V případě vrácení zboží Zásilkovnou prosíme neposílejte na naší adresu, ale na výdejní místo Tabák Traficon Praha 8, Zhořelecká 514/2 nebo Gym Rat Family, Zhořelecká 514/2

 

Podtržené upravte dle potřeby.

Moje jméno a příjmení
Moje adresa
Můj telefon a e-mail

Prodávající:
Fit way s.r.o, IČ: 02975874
Zasílací a fakturační adresa: Fit way s.r.o., Řešovská 492/12, 181 00 Praha 8
 

Praha, 1. ledna 2014

Oznámení o odstoupení od kupní smlouvy

Vážení,
dne 01.01.2014 jsem prostřednictvím vašeho e-shopu www.nessisport.cz s vámi uzavřela kupní smlouvu, jejímž předmětem bylo sportovní oblečení kod.... Toto zboží jsem převzala dne 01.01.2014.
Vzhledem k tomu, že smlouva byla uzavřena pomocí internetu (telefonu), tj. typického prostředku komunikace na dálku, rozhodla jsem se využít svého práva podle ustanovení § 1829 odst. 1 ve spojení s § 1818 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v platném znění, a tímto oznamuji, že od výše uvedené kupní smlouvy odstupuji.

Zboží vám zasílám zpět v samostatné zásilce, zároveň vás žádám o poukázání kupní ceny ve výši .... Kč a ... Kč za poštovné ve prospěch mého bankovního účtu č. ......../....., nejpozději do 14 kalendářních dnů od doručení tohoto odstoupení od smlouvy.


S pozdravem

..............................
(vlastnoruční podpis)

Přílohy:
Kopie kupního dokladu

 

 

 

-----------------------------------VZOR REKLAMACE VÝROBKU-----------------------------------

Podtržené upravte dle potřeby.

Moje jméno a příjmení
Moje adresa
Můj telefon a e-mail


Fit way s.r.o, IČ: 02975874
Zasílací a fakturační adresa: Fit way s.r.o., Řešovská 492/12, 181 00 Praha 8

Praha, 1. ledna 2014

Uplatnění práva z vadného plnění (reklamace)

Vážení,
dne 01.01.2014 jsem prostřednictvím vašeho e-shopu www.nessisport.cz zakoupila sportovní oblečení kód ...... Zde uveďte důvod reklamace. Vzhledem k tomu, že se zřejmě jedná o vadu odstranitelnou, žádám vás o opravu zboží, a to nejpozději v zákonné lhůtě 30 kalendářních dnů.

Zároveň vás žádám o vystavení písemného potvrzení o uplatnění reklamace s uvedením, kdy jsem právo uplatnil, co je obsahem reklamace spolu s mým nárokem na opravu, a následně potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání.


Předem děkuji za kladné vyřízení

..............................
(vlastnoruční podpis)

Přílohy:
Kopie kupního dokladu

Zpět do obchodu